SEO

SEO, ofwel Zoekmachineoptimalisatie, is een reeks technieken en strategieën die ervoor zorgen dat je website beter gevonden wordt door zoekmachines zoals Google. Wanneer iemand zoekt naar producten of diensten die jij aanbiedt, verschijnt jouw bedrijf hoger in de zoekresultaten. Dit is cruciaal omdat de meeste mensen niet verder kijken dan de eerste paar resultaten. 

Een goede SEO-strategie kan dus leiden tot meer websitebezoekers, en uiteindelijk, meer klanten voor jouw bedrijf. Het gaat om het optimaliseren van je website inhoud, structuur, en de technische aspecten ervan, maar ook om het verbeteren van je online aanwezigheid en reputatie.

Het belang van HREFLANG attributen bij meertalige SEO

Het belang van HREFLANG attributen bij meertalige SEO

Meertalige websites komen meer en meer voor. Dat brengt enkele technische problemen met zich mee:Je wilt duplicate content vermijden (dat is slecht voor je SEO)Je wilt dat mensen in Wallonië je Waalse pagina zienJe wilt dat mensen in Frankrijk je Franse pagina zien – misschien zijn er iets andere...

De voordelen van Google My Business voor je marketing

De voordelen van Google My Business voor je marketing

Marketing voor KMO’s: voorbeelden en tips

Marketing voor KMO’s: voorbeelden en tips

Wat is het verschil tussen SEO en SEA voor jouw KMO?

Wat is het verschil tussen SEO en SEA voor jouw KMO?

10x zo goed scoren op Google: zo verbeterden wij onze eigen SEO

10x zo goed scoren op Google: zo verbeterden wij onze eigen SEO

Wat zijn content clusters en hoe gebruik je ze?

Wat zijn content clusters en hoe gebruik je ze?

Wat zijn de EEAT-richtlijnen van Google? (Volledige gids)

Wat zijn de EEAT-richtlijnen van Google? (Volledige gids)

Hoe kom ik op plaats één in Google?

Hoe kom ik op plaats één in Google?

De ultieme checklist voor je SEO blogpost

De ultieme checklist voor je SEO blogpost

project.no-results