Vind meer leads voor je bedrijf dankzij gerichte marketing
Verlies geen klanten meer aan je concurrent
Stagneert je omzet? Of daalt het aantal leads? Dan is het hoog tijd om je Marketingteam in te schakelen! Wij leren je graag kennen en maken een marketingplan op maat.
Je marketing moet doordacht zijn. Elke potentiële klant doorloopt verschillende fases voordat hij of zij klant wordt. Er komt meer bij leads kijken dan je denkt.
Meer leads via je website
Een website is een belangrijk onderdeel van lead generation. Daarom denken we op voorhand mee na over wat je website moet bereiken. En daarbij zijn niet alleen jouw doelen belangrijk, we kijken voornamelijk naar je klant.
Wat wilt de klant bereiken doen op je website? Iets kopen, bestellen, informatie inwinnen? Ligt de focus eerder op solliciteren? Wij denken zoals je klant, zodat jij hier voordeel uit haalt.
Meer leads via prospectie
Je ziet tegenwoordig heel vaak de term Smarketing. Sales en marketing. Ze zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden. Een Search advertentie op Google is eigenlijk ook een salesactie.
Jij kent je sector, wij kennen marketing. Samen brengen we jouw verhaal zodat de klant niet anders wilt dan kopen.
Meer leads via marketing
Online marketing start met een fantastische website voor je bedrijf. Daarna is het belangrijk dat je website de juiste bezoekers aantrekt. Wij worden daarbij jouw externe marketingafdeling.
We doen niet gewoon wat je vraagt, maar komen zelf af met ideetjes. Je krijgt enkele vaste contactpersonen, maar heel ons team werkt mee aan je marketing. Wij verkiezen een open communicatie en werken samen met jou in vertrouwen. Daarom werken we niet met vaste contracten.
Nieuwe klanten zijn leuk, bestaande klanten zijn leuker
Don’t get us wrong: nieuwe klanten zijn uitermate belangrijk om je zaak te laten groeien. Maar richt je niet enkel op leads, leads, leads. Wat met je huidige klanten? Zitten daar ambassadeurs tussen?
De beste reclame is nog steeds mond-aan-mond. En ja, dat zeggen wij als digital agency! 😉 Hier zijn trouwens enkele van onze tevreden klanten.
Wist je dat het, afhankelijk van je industrie (en het onderzoek dat je leest), 5 à 25 keer duurder is om een nieuwe klant te vinden dan om een bestaande te behouden?
Je huidige klanten zijn al overtuigd van jouw aanbod, jouw service en jouw bedrijf. Zij gaan makkelijker opnieuw over tot een aankoop. Wat is de laatste keer dat jij je huidige klanten hebt gecontacteerd met een relevant aanbod of hulp?